Cerca nel blog

Caricamento in corso...

venerdì 15 febbraio 2013

Croquembouche


Sotto la ricetta in italiano.

 De fapt e mai mult o idee.In cazul in care sunteti plictisiti de clasicul tort.Ca-i zi de nastere sau 3 ani de blog, nu conteaza.Se face repede si fara emotii.
Reteta de profiterol e cea de aici.
Any o imbratisare mare pentru reteta!

Le-am umplut cu ceva ce eu am botezat "ganche de caramel".

1 cutie de frisca lichida
5 linguri de zahar brun.Eu am numai zahar brun in casa, dar voi puteti folosi si zahar alb.

Am caramelizat zaharul stropit cu o lingura de apa.Am luat de pe foc si am adaugat aproximativ jumatate di cantitatea de frisca.Am lasat un pic la racit dupa care am adaugat restul de frisca.
Am lasat  frisca in frigider timp de 1 ora.
Cu ajutorul robotului am batut bine frisca "carameloasa".

In rest...lipiti gogoselele umplute cu zahar ars, obtinut dupa reteta voastra preferata.



Croquembouche

Che dire?

Da fare e rifare!In aparenza di  difficile  esecuzione, e un dolce spettacolare.E una volta fatti "i profiterol"... il gioco e fatto.Riempiteli, poi giocherellate con un po di caramello.
Per i "profiterol" usate magari la ricetta di Any.

Per il "ripieno" io ho preparato un qualcosa che io o battezzato "caramel ganache":

200 ml panna liquida 
5 cucchiai di zucchero di canna.Io ho solo quello in casa.

Caramellate lo zucchero di canna.Togliette dal fuoco e aggiungete metà della quantità di panna,
mescolate bene e lasciate intiepidire.Aggiungete l'altra metà di panna e mettetela nel frigo per un ora.
Montate la panna "caramellosa " e riempite i vostri gusci di pasta choux.
 Preparate un bel pò di caramello per incollare i profiterol e per la decorazione.

 

46 commenti:

  1. Ai asa un talent sa transformi in minunatii tot ce-ti pica-n mana! Parca ai avea o bagheta magica!
    E o frumusete ce-ai facut tu acolo...si zici c-ai implinit 3 ani de blog?? La multi ani "Lilly in the kitchen"!

    RispondiElimina
  2. Multumesc Any!N-am "sarbatorit" pana acum.Ma gandesc ca nu intereseaza pe nimeni de cati ani "bat eu campii" in blogosfera.:-))
    Dar...chiar daca am ajuns la o reteta pe luna, pasiunea e inca vie.

    RispondiElimina
  3. Ciao! Ti va di partecipare al nostro contest "Diversamente Buoni"? Stiamo cercando di mettere insieme tante ricette per celiaci, diabetici, intolleranti al lattosio... C'è anche un piccolo premio in palio! Per conoscere le regole ti lascio il link! Spero ti piaccia!
    http://nsugarplease.blogspot.it/2013/02/diversamente-buoni-i-contest-di-no.html

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Non prometto niente, non perche non vorrei, ma perche il tempo non e mai abbastanza.Anche se mi piace molto l'idea.Ne ho ricette gluten-free.

      Elimina
  4. Ciao Lilly! :) Non sai da quanto tempo voglio farli... sono bellissimi e golosi, sei stata davvero brava! Complimenti! :D Un bacio grande e buon weekend! :**

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Vale, anche io ci giravo intorno da un bel po.Non vedo l'ora di rifarlo, ne ho ancora dei gusci nel freezer.

      Elimina
  5. La multi ani cu retete faine ca aceasta!

    RispondiElimina
  6. Buna Lilly, wow cum arata, superb. LA MULTI ANI! La cat mai multe retete!!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc Emma.Mi-a fost greu sa fac cateva poze fara sa devorez macar o gogoasa.Dar am rezistat si am asteptat pana s-a intors si Manu de la scoala.

      Elimina
  7. Cat de bine poate arata!!!
    La multi ani gustosi iti doresc!
    Te pup!

    RispondiElimina
  8. La multi ani si la cat mai multe retete delicioase Lilly. Minunata reteta.Weekend frumos.

    RispondiElimina
  9. Arata mega delicios si faptul ca are caramel ma atrage si mai mult.Sper sa ajung si eu sa le fac ca in ultimul timp n-am prea mai intrat in bucatarie(nu a mea:-p).

    Pupici si La multi ani blogului.

    PS: nu uita ca te astept la provocare;)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ioana, succes in noua ta activitate.Iti multumesc!

      Elimina
  10. Adoro il crouquembouche. Mi hanno sempre affascinato quei fili di caramello che circondano la piramidina di bigné. Adesso mi hai fatto venire voglia di provare a farla :D La tua è venuta benissimo :D

    RispondiElimina
  11. Arata foarte foarte bine, imi place si umplutura carameloasa!! La multi ani blogului ;)

    RispondiElimina
  12. De cum le-am vazut m-au apucat transpiratiile , arata super fain si sigur sunt un deliciu

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dori, imi pare rau ca te-au facut sa transpiri.:-))

      Elimina
  13. *.* che delizia!!!! con il caramello poi,mhhh ho già l'acquolina!

    RispondiElimina
  14. Non conoscevo il croquembouche e devo dire che mi piace moltissimo brava :)
    Rosalba

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Io ho sempre desiderato construire con le mie mani questa delizia.E finalmente il grande momento e arrivato.Grazie Rosalba!

      Elimina
  15. Ciao Lilly, piacere di conoscerti! Sono venuta a ricambiare la tua visita ed ho trovato questo bel blog. Tra l'altro ho letto che vivi in una delle mie città preferite :)
    A presto!

    RispondiElimina
  16. è tutto estremamente goloso! Dai profiteroles al ripieno, al caramello che li "ingabbia". Come sei stata brava! il risultato è davvero "professional" e degno di una pasticceria.
    Un abbraccio

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Sei troppo buona cara mia Faustidda!

      Elimina
  17. La multi ani "Lilly in the kitchen"!
    Ma câți mai multi ani ferici de bucatareala

    RispondiElimina

  18. Blogul asta a crescut ca Fat frumos.
    In 3 ani cat in 30 .:)
    Bravo Lilly !
    Iar turnul de profiterol arata demential.
    Pup artista culinara .

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Da Lia, acum Fat Frumos asta se subtiaza si se micsoreaza.
      Dar calitatea conteaza, nu cantitatea!Pup you back!

      Elimina
  19. La multi pentru blog si pentru primavara care va veni, ca stiu ca ai cu ce sarbatori!
    Pupicei primavaratici.:)

    RispondiElimina
  20. fantastici, complimenti!

    RispondiElimina
  21. Ciao!...piacere di conoscerti!...rubo solo qualche secondo per presentarti il mio nuovo contest...ricco premio in palio...un viaggio a Budapest!
    Ti aspetto...se ti va!
    http://squisitocooking.blogspot.it/

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Un viaggio a Budapest??E il primo food contest che ha come premio un viaggio.
      Vengo a sbirciare.

      Elimina
  22. Ciao! passa dal mio blog, ho un regalo per te!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...