Cerca nel blog

Caricamento in corso...

giovedì 7 giugno 2012

Inghetata fara masina de inghetata-Gelato senza gelatiera


Sotto in italiano.

Inghetata fara masina de inghetata dar mai ales fara lapte, fara oua, de post, e raw, e vegan e cremoasa e gustoasa.Dar cu o conditie: va plac bananele?
Daca da, feliati banana decojita in felii subtiri, le asezati pe o farfurie de plastic si le introduceti in congelator.

Cand s-au congelat complet, le bagati intr-un robotel, blender sau ce aveti si "blenduiti" bananele pana veti obtine o inghetata cremoasa.
Cam asa:



Eu trebuie sa-i multumesc lui Dex pentru reteta.Reteta lui mi-a adus aminte de inghetata Stefaniei, de acum aproape un an.Asa ca am facut si varianta ei.Aici folosim iaurt.Deci:

Fructe congelate la alegere.Eu am avut fructe de padure.
Iaurt compact, natural.Eu folosesc iaurtul grecesc.
Miere.
Cantitati nu va dau.Jonglati in functie de cum va dicteaza papilele gustative.

 Rezultatul e asta:






                            Il gelato senza gelatiera di Stefania e il gelato più vegan che cè

 Ho visto il gelato con un unico ingrediente(la banana) qui e subito mi sono ricordata della "furbata" di Stefania.
Quindi ho subito messo in freezer una banana tagliata a fettine sottili.Quando le fette si sono congelate, ho messo tutto nel mixer e ho frullato la mia banana congelata finchè ho ottenuto il gelato cremoso, senza latte, ne uova ne grassi.




Per il gelato di Stefania invece ho usato frutti di bosco congelati, yogurt greco e miele.
Altro che gelati industriali...


 Io adesso ho sempre una-due banane in freezer, cosi quando la mia bimba mi chiede un gelato ne facciamo subito uno buono e sano.
Ok, ok, ne mangio volentieri anche io, non solo lei.Cosi non ho paura della prova costume.:-))



34 commenti:

  1. Infatti, è talmente sano che non mi sento in colpa nemmeno io a mangiarne tonnellate :-)

    Grazie!!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Infatti, ormai compro tonnellate di banane yogurt e frutta e sono a posto!Grazie Stefania!

      Elimina
  2. Nu stiu la cine sa ma uit..la inghetata sau la Manu care se transforma intr-o domnisoara superba <3
    Super poze, Lily!! Felicitari!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Tu uita-te la Manu si fa inghetata la piticul tau.Asa ma uit si eu la el!Si suntem chit!

      Elimina
  3. e chiar simplu,sanatos si rapid :) multumim pentru idee!!

    RispondiElimina
  4. Multumesc Mihaela.Cea cu banane e preferata noastra, e super cremoasa si mai ales nu ai mustrari de constiinta dupa ce o mananci.
    Daca e prea sanatoasa pune o lingurita de nutella, asa ai doua gusturi.

    RispondiElimina
  5. Fata de reteta lui Dex ,tu ai un ingredient in plus .
    O pereche de ochi albastri . :))

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Si daca Dex are ochii albastrii, ce ma fac?:-))

      Elimina
  6. Risposte
    1. Antonella, non mi aspettavo una tale cremosita da una banana congelata.Per me e satata una sorpresa piacevole.

      Elimina
  7. Eu inghetata o dau de-o parte ,da pe Manu o pap ;)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ba sa nu o dai, sa o faci si te rasfeti cu o inghetata light.
      Multumesc Ioana!

      Elimina
  8. Adorãm bananele, eu mã gandeam sa cumpãr masinã de inghetatã, dar nu am mai ajuns si mã gandesc cum vara nu am timp de bucãtãrie sa o las uitatã ( sa o cumpar numai sa o am).
    Simplã si delicioasã ti-a iesit! fetita e superbã !vreau sa o revãd in postãrile tale!

    RispondiElimina
  9. Ramona, si eu ma invart pe langa o masina de inghetata.Mai vad.Pana ma hotarasc fac asa.Ma bucur ca-ti place, e o idee geniala, si una si alta.
    Manu nu prea sta la pozat.Aici a stat ca astepta inghetata!:-))

    RispondiElimina
  10. superrrrrrr
    am facut si eu recent inghetata fara masina si a iesit bestiala ;)
    pupicei

    RispondiElimina
  11. una bella idea per farsi il gelato in casa

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Si, buono e sano.Pochi zuccheri e pochi grassi.

      Elimina
  12. Stiu ca înghetata e buna, ca am facut-o (si o tot fac cu tot felul de fructe)în urma cu mult ani dupa ce postase Yandira pe forumul vechi. dar eu am venit sa-ti fur papusa! xoxoxo

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Maya, atunci ma bucur ca a iesit iar la suprafata reteta asta.Papusa vine de buna voie sa-l smotoceasca pe Samy!

      Elimina
  13. O idee geniala! Ambele variante...super bune si sanatoase!Pupici

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Maria, sa le incerci.Fetita ta o sa aprecieze ai sa vezi!

      Elimina
  14. Nici eu nu am masina de facut inghe :( , stau inca pe ganduri daca sa-mi iau sau nu deoarece nu sunt mare fan inghetata !!! Prezentarea e superba , insa nu vad decat cele doua manute care tin cupa , nu-mi incarca toate pozele !!!! Vreau si eu sa vad fetita !!!!
    PS.Am sa revin !!!! ;)

    RispondiElimina
  15. Adina, nu stiu de ce nu reusesti sa le vezi.Eu le vad perfect!Eu nu mai iau masina de inghe, mai ales ca nu am loc mereu in congelator sa introduc bolul.

    RispondiElimina
  16. Pup manutele de blondina frumoasa . Inghetata e buna , testat !

    RispondiElimina
  17. uhhhh ma che meraviglia cara! davvero squisito!

    RispondiElimina
  18. Grandiosooooo!!! Adorando le banane non posso che provare il tuo gelato.... hai una bimba incantevole :)

    Bacioni a entrambe

    RispondiElimina
  19. Molto buono questo gelato, fa veramente gola in questa giornata di caldo
    Ciao sono Antony, il mio blog ha cambiato link, se ti va vieni a trovarmi, grazie
    http://wwwpassionedarte.blogspot.it/

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...