Cerca nel blog

Caricamento in corso...

sabato 18 settembre 2010

Tortine cu gem-Tortine con cuore di confettura ai mirtilli

Sotto, in italiano.
 
Pe cat de simple,  pe atat de bune.Reteta am gasit-o in cutia formei de silicon.Gata in 15 minute, sau mai putin?Fara copt.Care a mai durat inca 15 minute.

3 oua
150 gr unt
125 gr zahar pudra
150 gr faina
1 lingurita rasa praf de copt

Gem pentru umplut.Eu am avut cel mai bun gem de afine, l-am primit de la o prietena .

Am batut bine ouale cu zaharul.Intre timp am pus untul la topit.


Am turnat untul asa cald peste oua.Am amestecat bine.Am adaugat faina cu praful de copt si am amestecat.Nu prea mult,  ca sa ma incadrez in timp.


Am turnat compozitia obtinuta in forme.In mijloc,  am pus cate o lingurita de gem si am introdus in cuptorul incalzit 180 de grade,  pentru  15 minute.


Si...gata!Raman moi si pufoase si a doua zi.


3 uova
125 gr zucchero a velo
150 gr burro
150 gr farina
1 cucchiaino raso di lievito per dolci

Confettura di mirtilli per farcire.

Mescolare bene uova e zucchero.Far sciogliere il burro e aggiungerlo caldo a le uova.Mescolare fino a quando il burro si e completamente amalgamato e aggiungere la farina e lievito.Versare il composto all' interno degli stampini e in mezzo, mettere un cucchiaino di confettura.
Infornare le tortine a 180 gradi per 15 minuti.



Rimangono morbide anche il giorno dopo.

Il cuore?
Eccolo qua!


25 commenti:

  1. Ciao cara!! Ma che delizia!! Sono davvero una favola!! E quelle formine mi piacciono molto!! Bravissima!! Baci.

    RispondiElimina
  2. Sunt "ucigator" de reusite.
    Te pup si iti doresc o duminica frumoasa.

    RispondiElimina
  3. Che delizia...buonissime!!

    ciao e buona domenica.

    RispondiElimina
  4. Manuela, le formine piaciono molto anche a me.Chi vuole puo usare anche i stampini per i muffin o mini plum cake.Grazie!

    RispondiElimina
  5. Monique, thank you , thank you!

    RispondiElimina
  6. Lia, m-ai "ucis" cu complimentul asta!Pupam si noi!

    RispondiElimina
  7. Grazie Alice e buona domenica!

    RispondiElimina
  8. MMmmm molto buone e invitanti e morbidissime.
    Brava Lilly complimenti e buona settimana.

    RispondiElimina
  9. che buoni questi dolci e che bel blog!!! complimenti!

    RispondiElimina
  10. Arata grozav, sunt frumoase si cred ca delicioase.
    In alta ordine de idei, imi place bloguletul! :)
    O saptamana frumoasa

    RispondiElimina
  11. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RispondiElimina
  12. Quello stampo è favoloso e il cuore dei dolcetti è divino!

    RispondiElimina
  13. gran belle tortine, me ne mangerei volentieri uan subito e il cuore di confettura di mirtilli che mi attrae molto

    RispondiElimina
  14. Che belli che sono!!!!!...che belli poi questi stampi!!!!Un baso......

    RispondiElimina
  15. Devono essere buonissime! E quello stampo è troppo simpatico!!
    Baci.

    RispondiElimina
  16. Si de mîncat?2-3 minute? :P
    Arata super!Îmi plac formele,sînt mai deosebite.Eu nu mai coc demult în silicoane.

    Pupici!

    RispondiElimina
  17. O inimioara pt.mine?
    Multumesc, foarte bu-neeeee!!!
    pupici

    RispondiElimina
  18. aata grozav ! si formele imi plac!

    RispondiElimina
  19. Ciao, mi presento...sono Alice del blog www.lacucinadialice.blogspot.com, ti ho scoperta per caso e volevo farti i miei complimenti per questa ricetta e per tutto il tuo blog...è veramente favoloso!!!
    A presto :-)

    RispondiElimina
  20. che belli questi stampini!! carinissimi

    RispondiElimina
  21. Foarte buuune. Le-am incercat si eu si sunt intr-adevar asa cum le-ai descris. Merci de reteta

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...