Cerca nel blog

Caricamento in corso...

martedì 11 maggio 2010

Prajitura Double Face-Torta Double Face

Sotto in italiano.

Un desert relativ simplu de facut, asemanator cu Kodrit Kadir, doar ca ciocolata este ingredientul principal.Reteta am vazut-o prima oara aici , si pas cu pas: aici.

Pentru blat:

200 gr ciocolata minim 70% cacao
150 gr zahar
3 oua
100 gr faina
150 gr unt
1 lingurita praf de copt

Pentru "crema":
600 ml lapte gras
4 oua
80 gr zahar
3 linguri cacao

Pentru "glazura":
200 gr nutella

O forma de silicon diametru 24 cm.Se pare ca in forma normala, nutella ar ramane lipita si nu ar forma acea glazura lucioasa deasupra tortului.Eu am ascultat si am folosit forma mea de silicon in forma de stea.

Primele lucruri de facut au fost: am topit ciocolata cu untul pe baie de aburi si am fiert laptele cu cacao si zahar.Am lasat cele doua compozitii la racit.


 Am batut cele 4 oua pentru crema si am adaugat laptele cu cacao si zahar, dupa ce s-a racit complet.Am lasat deoparte.

Am batut bine cu zaharul,  cele 3 oua pentru blat.



Am adaugat treptat ciocolata topita cu unt si am amestecat bine.


Am adaugat si faina amestecata cu praful de copt.


 Am pus forma de silicon, intr-o tava mai mare si am turnat cele 200 gr de nutella.Am nivelat bine.


Deasupra stratului de nutella, am turnat compozitia pentru blat.



Iar deasupra, compozitia de lapte, oua si cacao.


In tava cea mare, am turnat apa mai mult de jumatate si am acoperit forma de silicon, cu folie de aluminiu.
Am copt la 200 de grade pentru 20 de minute.Dupa care am scos folia de aluminiu si am copt la 180 de grade inca 40 de minute.

Am lasat in forma,  pana s-a racit, dupa care l-am rasturnat.
Las imaginile sa vorbeasca.






Ultima si gata!



 Torta Double Face

Per la base al cioccolato:
200 gr di cioccolato al 70%
150 gr di zucchero
3 uova
100 gr di farina
150 gr di burro
1 cucchiaino di  lievito

Per la "crema":
600ml di latte intero
4 uova
80 gr di zucchero
3 cucchiai di cacao

200 gr nutella per la glassa


  La ricetta dice:
"indispensabile per la realizzazione di questo dolce, uno stampo in silicone diametro 24 cm."

Le prime cose da fare,  sono due: far bollire il latte con cacao e zucchero e sciogliere burro e cioccolato a bagno maria.Far raffreddare.

Ho sbattuto la 4 uova per la crema e ho aggiunto il latte e cacao freddo.Ho lasciatto da parte.
Ho montato per bene,  le 3 uova per la base con lo zucchero e ho aggiunto il cioccolato sciolto con burro.
Ho aggiunto anche la farina con il lievito e ho mescolato per bene.

Il stampo in silicone,  l'ho messo in una teglia più grande e l'ho spalmatto bene con 200 gr di nutella.Sopra ho versato la preparazione per la base e alla fine,  il latte per la parte cremosa.
Ho aggiunto nel contenitore sottostante del acqua, più della metà e ho coperto il stampo con la stagnola.Ho fatto cuocere a 200 gradi per 20 minuti, dopo ho tolto la stagnola e fatto cuocere per altri 40 minuti a 180 gradi.

Ho lasciato che si raffreddi prima di girarlo e togliere lo stampo.


12 commenti:

  1. ma sei stata bravissimissima, molto meglio della mia prova :)
    complimenti davvero :)

    RispondiElimina
  2. Oh mamma, vien propria voglia di affondarci dentro il cucchiaio!!! Me la segno ^__^

    RispondiElimina
  3. Lilly,ma che golosità,immangino la scioglievolezza di questo dolce con quel morbido strato di latte,veramente buona.A presto!!!

    RispondiElimina
  4. arata grozav ! si gustul pe masura probabil.felicitari

    RispondiElimina
  5. ohhhh ma è perfetta! che delizia!!!!

    RispondiElimina
  6. Mari_angela, grazie, se non era per te, non avrei mai scoperto questa bontà.

    RispondiElimina
  7. Sunflowers, il problema e quello: una volta affondato il cucchiaio dentro, non ti fermi più!

    RispondiElimina
  8. Nitte, hai scelto proprio le parole esatte:golosità e scioglievolezza!

    RispondiElimina
  9. Multumesc , Pansy. Ma gandesc deja cand sa o refac!:-)

    RispondiElimina
  10. Imi place tare mult!Am notat-o si sper sa-mi reuseasca!

    RispondiElimina
  11. Mariette, n-are de ce sa nu-ti iasa.Fa tot ce-am scris eu, restul face ea singurica, acolo in tava!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...