Cerca nel blog

Caricamento in corso...

venerdì 21 maggio 2010

Mousse de somon-Mousse al salmone


Dupa o reteta din revista Cucinare bene, un numar mai vechi.Unde personajul principal era untul.Eu am modificat rolurile, m-am jucat un pic si cu scenografia.Am pus doi actori principali, in loc de unul:somonul proaspat si cel afumat.

Detalii:
100 gr somon afumat
150 gr somon proaspat
1 lingura de unt moale
2 linguri smantana
1 ceapa mica rosie
sucul de la o jumatate de lamaie
sare,piper


Am fiert pentru 10 minute somonul proaspat.Fata de la pescarie m-a sfatuit sa pun pestele in apa care fierbe, ca pierde mai putin din gust.Am ascultat-o.De data asta.L-am scos din apa si l-am lasat la racit.

Ceapa am tocat-o fin(eu,  in robotel) , am amestecat-o cu somonul afumat.Tot in robot.Somonul fiert, am avut grija sa-i scot toate oasele si l-am sfaramat bine cu degetele.L-am amestecat cu ceapa si colegul lui afumat.Am stropit cu sucul de lamaie si am adaugat smantana si untul.Sare si piper dupa gust.Am dat la rece.Am servit cu crackers.

Atentie:creeaza dependenta!


In italiano prego:

Mousse al salmone

100 gr salmone affumicato
150 gr salmone fresco
1 cucchiaio burro morbido
2 cucchiai panna acida(io ho usato Crème de crème Muller)
mezza cipolla rossa
sale e pepe
succo di limone

Il salmone fresco,  l'ho fatto bollire 10 minuti.La mia pescivendola mi ha consigliato di mettere il pesce nel acqua che bolle, non prima.Cosi il pesce conserva meglio il suo sapore.L'ho fatto raffreddare, tolto le lische e sbricciolato per bene con le dita.La cipolla l'ho tritata finemente insieme al salmone affumicato.Ho unito anche il salmone fresco e aggiunto il succo di limone.Ho aggiunto il burro e la panna e ho mescolato per bene.Ho messo tutto in frigo per un oretta.

Primo e unico avvertimento:Crea dipendenza!!!


Nella rivista Cucinare bene, nel ruolo principale c'era il burro, io ho aggiunto anche il salmone fresco e  la panna(Crème de crème) e ho limitato al meglio il burro.

10 commenti:

  1. Exquisite !
    E simpu dar atat de fin .
    Mmmmm.
    Poza aia cu biscuitele e de belea :)

    RispondiElimina
  2. Mi piace il salmone e questa mousse è ideale per le tartine,brava!!!

    RispondiElimina
  3. Multumesc, Lia!Pentru mine ca ador somonul e o delicatesa.

    RispondiElimina
  4. Nitte, se ti piace il salmone , non ti puoi lasciar sfugire questa ricettina semplice e di una bontà divina.

    RispondiElimina
  5. fantastica questa mousse! la segno! baci!

    RispondiElimina
  6. Ciao Lilly, grazie della tua ricetta, mi sembra veloce, pratica e ...deve essere buonissima ! un caro saluto

    RispondiElimina
  7. Grazie, Federica.Un bacio anche a te.

    RispondiElimina
  8. Ciao, Rossella, sono contenta che ti piace.

    RispondiElimina
  9. Eu sunt fan somon si reteta aceasta e pe sufletul meu. Foarte faina, merci!

    RispondiElimina
  10. Liana, ma bucur ca-ti place!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...