Cerca nel blog

Caricamento in corso...

mercoledì 12 maggio 2010

Find your light


O poveste.Simpla.Despre o poza.Fara pretentii.In timp ca incercam sa obtin o fotografie decenta la ardeii mei.Nu am cunostiinte despre fotografie( food-o-grafia).Am citit pe ici,  pe colo.Un fotograf spunea: find your own light.Cand crezi ca ai gasit-o, decorul din farfurie iti cade, se deformeaza, se misca.O iei de la capat.Schimbi farfuria.Refaci, desenezi un decor care se deformeaza.

Apesi pe buton, iti dai seama ca o firmitura nu-i la locul ei.Refaci.O alta farfurie.Impovizez un soft box, care la prima respiratie se darama.Intre timp, soarele a intrat in nori.

Iesi soare din-nchisoare,
Ca te tai,
Cu un mai,
Cu-n pai,
Cu sabia lu'Mihai!


Intre timp au trecut 40 de minute si tu inca iti cauti lumina.Macar nu mai aud comentariile de la inceput: "De ce pozezi draga bobul de fasole?"
Eu mai caut.

Ardeii i-am umplut cu cartofi si morcovi fierti,  zdrobiti cu furculita si ton.I-am bagat in cuptor, cu suc de rosii.Atat!I-am servit cu telemea(feta) rasa deasupra. 

In italiano, prego!

Una storia semplice, in poche parole.Mentre provavo a fare una fotografia decente ai miei peperoni."Devi trovare la tua luce", diceva un fotografo.Io non ho conoscenze di fotografia.Ma...mentre provo a scattare mi accorgo che la foglia di basilico si e spostata,  che una briciola si e staccata, ci riprovi, cambi piatto, rifaccio la "scenografia".Tiri fuori il food-stylist che ce in te.
Il mio soft box improvvisato,  al primo respiro,  vola via.Nel fratempo il sole e sparito fra le nuvole.Find your own light!
Dove? Dove?
Dopo 40  minuti sei ancora li che cerchi la tua luce.
Almeno non sento  più,  come al inizio:  "Amore, perche stai fotografando il  fagiolo?"
Io sto ancora cercando la mia luce!

Ah, dimenticavo...i peperoni, gli ho riempiti di patate e carote bollite, e tonno.In forno,  con succo di pomodoro.In finale ... ricotta salata gratuggiata sopra.

22 commenti:

  1. hai ca nu-s rele pozele, a meritat sa pandesti lumina timp de 40 de minute...

    RispondiElimina
  2. Draga nu stiu de ce te stresezi ,ca doar nu suntem la restaurant,mai trebuie si cate o faramitura sa nu creada lumea ca am cumparat mancarea,sa se vada ca-i gatita in casa,,,Te pup si o seara placuta!

    RispondiElimina
  3. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

    RispondiElimina
  4. Mamma mia, davvero deliziosi! E le foto sono stupende ;)

    RispondiElimina
  5. sunt foarte frumoase fotografiile,
    prima ma face sa visez de-a dreptul!

    RispondiElimina
  6. BUONISSIMI QUESTI PEPERONI CON QUESTO RIPIENO....POI...... BACI BACI STEFY

    RispondiElimina
  7. Lilly succede anche a me soprattutto quando devo fotografare il pesce,giro almeno in 100 diverse angolazioni.Bellissimi i peperoni.

    RispondiElimina
  8. ahaaaahh quando la fotografia ci chiama con c'è tempo che tenga! buona la ricetta e belle le foto!!!!

    RispondiElimina
  9. hai ca ti-ai gasit lumina ! ma faci sa musc tastatura !

    RispondiElimina
  10. Beh, si vede che sei portata per fare le fotografie, magari non sarai Cartier-Bresson, però mi sembri così brava, oltre che in cucina, dico.

    Ciao!

    RispondiElimina
  11. Dan, a meritat, chiar si daca o pandeam 240 de minute.Incepe sa-mi placa.

    RispondiElimina
  12. Mirela, eu cred ca e mereu loc de mai bine.Nu?

    RispondiElimina
  13. Danea, Stefy, Nitte, Elly e Byte vi ringrazio tantissimo.

    RispondiElimina
  14. Mononoke, Pansy va multumesc.Ma bucur ca va plac!

    RispondiElimina
  15. sambata 15 mai poate vedem un fursec, un biscuitel zambaret? il contorizam la cele 1 mil pe care vrem sa le oferim in intreaga lume:) ... multumim :)

    RispondiElimina
  16. Am promis, ma tin de cuvant!Cat mai multe zambete!

    RispondiElimina
  17. Nu am nimic mai mult de spus,decat ca esti o scumpa .
    Toate ne chinuim sa furam lumina.
    Unora le si iese :)
    Pozele sunt delicioase,la fel si ardeii.

    RispondiElimina
  18. belle le foto e la ricetta...che
    mi segno..grazie!
    ciao,Enza

    RispondiElimina
  19. E io, e sono sicura non solo io, capisco la ricerca della luce! Però le foto poi sono venute bene!

    RispondiElimina
  20. Multumesc Lia, stiam eu ca nu sunt singura!

    RispondiElimina
  21. Grazie, Enza, e un piatto semplice, ma buono.

    RispondiElimina
  22. Tania, sapevo che non sono da sola in questa impresa.Grazie!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...