Cerca nel blog

Caricamento in corso...

lunedì 3 maggio 2010

Ciocco-coco bon-bons


Sotto in italiano.

Mai aveam pasta de migdale colorata luata din Franta si nu am vrut sa o arunc.
Am amestecat cocos ras cu lapte concentrat, pana am obtinut o pasta usor de modelat.


Din pasta de migdale am format bilute, le-am turtit, in mijloc am asezat cate o biluta de cocos.


Am inchis bine biluta de cocos in mijloc si le-am acoperit cu ciocolata topita pe baie de aburi.Le-am lasat la rece si...gata!


Se pot face si cu martipan, eventual colorat cu coloranti alimentari.


Daca stropeam cocosul, cu lichiorul de cocos care l-am facut azi, oare ce minunatie imi iesea?




Cioco-cocco bonbons

Avevo della pasta di mandorle comprata in Francia e mi dispiaceva buttarla.
Ho mescolato del cocco  grattugiato con del latte concentrato, finche ho ottenuto una pasta facile da modelare.Con la pasta di mandorle ho formato palline e le ho schiacciate.In mezzo di ciascuna ho messo una pallina di cocco.Ho chiuso per bene e le ho coperte con del cioccolato sciolto a bagno maria.
Fatti raffreddare e mangiati quasi subito, tutti.
Sensi di colpa?
Assolutamente, no!

Mando questi cioccolatini al contest aboutfoodrecepies.

about food 


8 commenti:

  1. Lilly belli,purtroppo a me i sensi di colpa vengono eccome perche non riesco a mangiarne uno ma ne prendo almeno 3 o 4.Complimenti,brava!

    RispondiElimina
  2. Foarte frumoase bilutele,ingenioasa idee!

    RispondiElimina
  3. buna lilly, de 1 mai am fost in bulgaria si am vazut cum se face fideluta pentru cataif. eu ma asteptam sa fie ceva asemanator prepararii spaghetelor in casa, ei bine nu! ... nu ne faci un cataif? mmmm - te provoc :D

    RispondiElimina
  4. sono veramente belli...e buoni...li evevo visti in un giornale...li voglio provare!!
    complimenti

    RispondiElimina
  5. Ce frumoase sunt.. in mod cert si delicioase ;)

    RispondiElimina
  6. Nitte, e vero, neanche io non riesco a fermarmi, fortunatamente ne ho fatto solo una decina.

    Multumesc, Gabi!

    Manuela, daca promiti ca vii sa ma ajuti...poate...poate.Admit ca nu am mancat niciodata si promit sa ma informez.

    Alice, grazie, anche io gli ho visti in qualche giornale, ma non ricordo quale.

    Olguta, daca aveam lichiorul de la tine, inchipuie-ti ce faceam cu el.Data viitoare.

    RispondiElimina
  7. tare mult imi plac bombonelele tale !

    RispondiElimina
  8. Multumesc Pansy!Au fost si tare bune.

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...