Cerca nel blog

Caricamento in corso...

lunedì 12 aprile 2010

Tarta sarata fara blat-Torta salata


Sotto in italiano.

Reteta o am de la Any  si de doi ani de cand o cunosc(virtual), o tot fac si-i tot  multumesc!E buna calda, excelenta rece.Pe un platou cu aperitive diverse, sau asa simpla langa o rosie, cu orice fel de cascaval avem in casa si orice fel de mezel.

250 gr smantana sau iaurt
200 gr de mezel cubulete(eu, crenvusti afumati)
200 gr cascaval ras(eu, fontina)
4 oua
3 linguri faina
1 lingura gris
marar(eu, uscat)
parmezan deasupra(eu....am uitat)

Am amestecat crenvustii cubulete, cu cascavalul ras, si in ordinea numerelor de pe tricou au intrat: ouale, smantana, faina si grisul.La sfarsit mararul.Eu n-am mai adaugat sare, au suficient mezelurile si cascavalul.
Deasupra ar fi mers parmigiano ras, dar...
Tava mea are 20 x 20 cm.

In 15 -20 de minute,  la 200 de grade  e gata!

Mod de prezentare?La mine asa:


Sau asa:


Torta salata

O l'arte del riciclaggio.Quante volte ci capita di avere nel frigo formaggi e affettati a non finire?A me , sempre!

250 gr panna o yogurt
200 gr prosciutto o mortadella o come nel mio caso, wurstel affumicato
200 gr formaggio grattugiato(nel mio caso fontina)
4 uova
3 cucchiai farina
1 cucchiaio semolino
aneto fresco o non

Si unisce wurstel tagliato a dadini con il formaggio, con le uova e la panna.Si aggiungono anche farina e semolino, non dimentichiamo aneto.Io, niente sale, perche tra fontina e wurstel ce già abbastanza.Sopra andrebbe bene una spolverata di parmigiano, prima di infornare a 200 gradi per 15-20 minuti.La mia teglia a 20 cm x 20 cm.
A noi piace freddo, ma anche caldo fa un figurone!

29 commenti:

  1. mi piace questo riciclo filante..credo che a me piacerebbe piu' caldo..uhm brava!!

    RispondiElimina
  2. Grazie, Scarlett!Se ti capita di farlo, vedrai che bontà!

    RispondiElimina
  3. Tarta asta si rulada de somon m-au dat gata! :)

    RispondiElimina
  4. mi piace molto, io adoro queste torte salate, ma ho paura che dovrò attendere un po' per provarla perchè purtroppo non si intona tanto bene con la mia dieta :-(

    RispondiElimina
  5. salut, n-am facut fotografiat "omletuta" aceea cu somon pt.ca n-am avut timp s-o fac... am umblat pe langa Bucuresti cu prietenii fotografi ... acum vad reteta asta si-mi vine s-o fac, dar nu mai promit nimic, ca nu se stie ... spune-mi numa' cine manca bunatatile tale? ca din foto sigur nu tu! esti fantastica si in plus un mare fotograf "de produs" :)

    RispondiElimina
  6. Arcadia, ma bucur ca "te-am dat gata"!Sunt doua retete pe cat de simple, pe atat de bune!

    RispondiElimina
  7. Bietolin@, come ti capisco!Ci provo sempre con le diete, ma non ci riesco a stare lontana dai fornelli.

    RispondiElimina
  8. Manuela, ma faci sa ma-nrosesc!Imi place sa fotografiez mancarea, dar n-am nici o notiune de fotografie.Si, din pacate, imi place sa si mananc ce fac.Poza ascunde bine alea 5-6 kile in exces.

    RispondiElimina
  9. Ciao Lilly~ Love them on the skewers..So pretty..Thank you..

    RispondiElimina
  10. Wonderful blog. Beautiful recipe.

    RispondiElimina
  11. Che sfiziosa questa torta: effettivamente di avanzi in frigo (tra formaggi e affettati) ne ho praticamente sempre!! quindi questa è un'ottima idea per riutilizzarli. Grazie

    RispondiElimina
  12. Riciclo o no, l'aspetto è molto invitante!

    RispondiElimina
  13. Ciao Nana,those ones were for my doughter!Thank you!

    RispondiElimina
  14. Lo sapevo che non sono l'unica!Sono contenta che ti piace , Paola!

    RispondiElimina
  15. Sarah, e anche molto buona!Escono sempre delle cose buone dal riciclaggio, no?:-)

    RispondiElimina
  16. simplu si bun,iar pozle sunt grozave

    RispondiElimina
  17. Bella e questa torta salata! Io segno la ricetta.
    ciao :)

    RispondiElimina
  18. Pansy, asa e!Multumesc, cu pozele mai am de invatat!

    RispondiElimina
  19. Grazie Maria, mi fa solo piacere!

    RispondiElimina
  20. Arata foarte bine,premii frumoase te asteapta la mine pe blog,te astept sa le ridici!

    RispondiElimina
  21. Ma bucur ca-ti place Gabi!Multumesc de premiu!

    RispondiElimina
  22. Îmi place mult modul tau de prezentare.Tarta o cunosc si am si facut-o chiar.Misto de tot ideea cu betigasele de frigarui!Te pup,si merci!

    RispondiElimina
  23. Vai, Maya, iti multumesc!Ideea cu betigasele de frigarui, mi-a dat-o Manu.Nu stiu ce desen animat vazuse, leul manca frigarui.A zis ca vrea si ea!I-am facut cu ce-am avut!:-)

    RispondiElimina
  24. mi piace l'idea di preparle a spiedini conm la verdura ;-))

    RispondiElimina
  25. deja mi s-a facut pofta...ma duc sa cumpar ingredientele necesate...te pup!

    RispondiElimina
  26. Grazie Gunther!A noi piace, e l'idea e stata di mia figlia di 4 anni!

    RispondiElimina
  27. Brava Mariette, astept impresii!

    RispondiElimina
  28. Abbiamo il frigorifero sempre pieno stipato di formaggi e di solito li impieghiamo per preparare delle torte salate. Questa tua ricetta è semplicemente magnifica, prenderemo spunto!
    Baci da Sabrina&Luca

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...