Cerca nel blog

Caricamento in corso...

venerdì 30 aprile 2010

Salam de caracatita-Carpaccio di polpo


Sotto in italiano.

Reteta am gasit-o aici si a fost dragoste la prima vedere.

Ingrediente:
caracatita si apa

Eu il servesc cu un fir de ulei de masline extra si suc de lamaie.

Caracatita am fiert-o pentru o ora.Am lasat-o la racit in apa in care a fiert.



Cand s-a racit un pic am introdus-o intr-o sticla de plastic, careia i-am taiat partea superioara.Am presat-o fara mila.



Deasupra am pus o folie de plastic si o greutate(in cazul meu o conseva de rosii).Am lasat-o in frigider toata noaptea.



E o reteta simpla,  la care au acces si cei care pana acum nu s-au incumetat sa pregateasca caracatita.Poate fi servita si taiata bucatele, in clasica salata caracatita cu cartofi.

Carpaccio di polpo

Ho fatto cuocere il polipo per circa un’ora. Ho lasciato che si raffreddi nell’acqua di cottura. Una volta freddo, l'ho messo dentro una bottiglia di plastica. Sopra ho messo  un peso (una latta di pelati) e ho lasciato nel frigo per tutta la notte.

Tagliato a fette sottili e servito con un filo d'olio e limone.

2 commenti:

  1. OOOOOOO!!! Ce bunatate,dar nu am inteles de ce ai pus caracatita in sticla de plastic!

    RispondiElimina
  2. Gabi, am pus-o in sticla, ca sa-i dea forma de salam, mezel.Prin presare, caracatita se lipeste si dupa o noapte la frigider, avem un veritabil mezel.

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...