Cerca nel blog

Caricamento in corso...

venerdì 16 aprile 2010

Pulpe de rata cu portocale-Cosce d'anatra all'arancia


Sotto in italiano.

E pentru prima oara cand cumpar si (pre)gatesc rata.Eram sceptica, ma gandeam ca nu o sa-mi placa, ca o sa-mi iasa tare. Ma bucur ca de aceasta data,  nu mi-am ascultat instinctul, ci stomacul!

Am avut pulpe de rata, nu foarte mari, le-am spalat si curatat bine.Le-am asezat in tigaie fara nimic, le-am prajit usor pe ambele parti pana si-au lasat un pic di grasime, le-am "inecat" in vin alb, cam un pahar.



Acelasi vin alb ne-a tinut companie si in timpul mesei.

Am adaugat si un pahar de apa si am acoperit.Intre timp, o portocala i-am taiat coaja bastonase subtiri, fara partea alba.



Le-am oparit rapid in apa pentru doua minute, le-am scurs bine si le-am pus deoparte.

Cand pulpele sunt aproape gata, am adaugat sucul de la trei portocale mici si coaja de portocala taiata bastonase.

Am lasat inca 10 minute la foc mare.Si ...gata!



O reteta simpla, cu un rezultat final spectaculos!

Cosce d'anatra all'arancia

Ho avuto cosce d'anatra non tanto grandi.Lavate, pulite, asciugate e messe in una padella capiente, senza niente.Fate rosolare da entrambe le parti .Ho bagnato tutto con un bicchiere di vino bianco(non dolce) e un bicchiere di acqua.Ho coperto e fatto cuocere a fuoco lento .

Ho tagliato a striscioline la buccia di un arancia, senza bianco e le ho sbollentate in acqua per un paio di minuti.Le ho scolate e messe da parte.

A cottura ultimata ho aggiunto il succo di tre arance piccoline e le scorzette sbollentate, e ho fatto cuocere ancora 10 minuti a fuoco alto.
Una ricetta semplice, con un risultato spettacolare.




10 commenti:

  1. Davvero invitante questa ricetta,l'anatra non si trova dalle mie parti,ma l'ho mangiata ,qualche tempo fa in una città del nord italia.La tua deve essere davvero buona!

    RispondiElimina
  2. Poficioasa reteta ta!nu am mancat niciodata carne amestecata cu fructe.Cum e? buna?dupa cum arata de bine trebuie sa fie si buna.

    RispondiElimina
  3. Fantastic dish. Visually striking. Big bold flavors. The citrus really sets this dish off. I love duck legs. Great post. Cheers!

    RispondiElimina
  4. Buonissima da vero!Io l'ho portata dalla Francia!Cioè, le cosce, neanche qua non e che le trovo!

    RispondiElimina
  5. Foarte buna.Si combinatia dulce acrisoara cu carnea de rata e o imbinare perfecta!

    RispondiElimina
  6. Thank you, Lazaro!It's the first time that i cook duck, but not the last!For sure!

    RispondiElimina
  7. ne immagino il sapore e il profumo.....
    complimenti..
    ciao Enza

    RispondiElimina
  8. Ce bine arata, Lilly!!!
    Imi place tare mult carnea de rata, dar combinatia asta n-am incercat-o niciodata..

    RispondiElimina
  9. Grazie, Emamama!E benvenuta nella mia cucina!

    RispondiElimina
  10. Olguta, daca-ti place rata, combinatia aceasta e perfecta!Crede-ma!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...