Cerca nel blog

Caricamento in corso...

giovedì 8 aprile 2010

Mini rulada de somon cu branza-Mini-rotolo al salmone con formaggio


Sotto in italiano.

Ca-mi place somonul afumat sau nu, nu e un secret.Vanez orice reteta imi iese in cale.Nu puteam sa las sa-mi scape o reteta simpla si buna.Reteta am gasit-o la Eryn.

100 gr somon afumat
2 oua
100 gr branza tartinabila cu ierburi

Am tocat cu robotelul feliile de somon, pana a capatat consistenta unui pireu.


L-am amestecat bine cu ouale batute.


Am turnat compozitia intr-o tigaie antiaderenta unsa cu ulei (exact doua picaturi, nu mai mult).Am lasat doua minute pe foc.Tigaia mea are diametrul 24.


Dupa doua minute am rasturnat-o pe o farfurie, si cu delicatete,  sa nu se rupa, am pus-o iar in tigaie.Am mai lasat-o 2 minute si gata.Am rasturnat-o pe un prosop de bucatarie si am rulat-o.Am lasat-o la racit.


Branza am zdrobit-o bine cu furculita, sa devina mai cremoasa, am pus  si o lingura de smantana ca mi s-a parut cam tare.Cand s-a racit "omleta", am uns-o cu crema de branza si am rulat.


Am invelit rulada in folie de aluminiu si am pus-o in frigider  o ora.Am taiat feliute, asezate pe platou si servite!


Mini-rotolo al salmone con formaggio

Adoro il salmone, affumicato e non.E non ho potuto lasciarmi scapare questa, veloce e sfiziosa.


100 gr salmone affumicato
2 uova
100 gr formaggio spalmabile alle erbe(un cucchiaio di panna se e troppo duro)

Ho ridotto il salmone in purea,  aggiunto a le uova sbattute.Ho fatto cuocere in  una padella(24 cm diametro) antiaderente, unta di olio(pochissimo), per due minuti.Poi, con delicatezza, ho rovesciato la frittata su un strofinaccio da cucina e l'ho arrotolato.L'ho lasciato raffreddare.

Una  volta raffreddato, ho spalmato la crema di formaggio sopra, l'ho arrotolato, l'ho avolto nell alluminio e messo in frigo per un oretta.

Che bontà!

16 commenti:

  1. What a beautiful roll..So glad there is a translator..I can make out words..but not all..This looks so nice!

    RispondiElimina
  2. Imi permit sa spun ca arata mai bine decat originalul :)

    RispondiElimina
  3. Nana, im glad to help if i can.My english is not perfect, but...you just ask!Ok?

    RispondiElimina
  4. Multumesc Lia, m-am straduit sa-mi iasa ceva decent!

    RispondiElimina
  5. Eu nu gatesc, ceea ce ma face sa am si mai multa admiratie pentru maestria ta in arta culinara... dar aceasta reteta chiar c-o incerc in weekend... iti spun cum a iesit... daca e si fotogrnica ii trag s-o poza :)

    RispondiElimina
  6. Maestrie e mult spus, imi place, si o fac cu pasiune!Multumesc Manuela.E o reteta simpla, n-are ce sa nu iasa.Te astept cu impresii.

    RispondiElimina
  7. simplu si delicat. daca tot iti place somonul uita-te si aici: http://wineandknives.blogspot.com/2010/04/mousse-de-somon.html sau aici: http://wineandknives.blogspot.com/2010/03/tartar-de-somon.html ca si eu sunt fan:))

    RispondiElimina
  8. Complimenti per il blog! Le tue ricette mi piacciono e ti seguirò!
    Se ti và passa a trovarmi sul mio blog!
    http://farinalievitoefantasia.blogspot.com/

    RispondiElimina
  9. Grazie per la visita,Ramona!Passerò sicuramente a trovarti!

    RispondiElimina
  10. Orice reteta e binevenita!Ma bucur ca-ti place!Wine and Knives!

    RispondiElimina
  11. Chiar cautam o reteta cu somon, pt. ca si mie imi place mult. Ramane sa aleg...
    O seara placuta!

    RispondiElimina
  12. Ma bucur ca m-ai ales pe mine ca sursa de inspiratie!O seara placuta si tie, Liana!

    RispondiElimina
  13. faina reteta ta !de retinut.

    RispondiElimina
  14. Un blog minunat, poze frumoase,
    retete delicioase! Felicitari!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...