Cerca nel blog

Caricamento in corso...

martedì 27 aprile 2010

Cuiburi cu mere-Nidi di mele


Sotto in italiano.

O reteta simpla, simpla, pentru cine adora dulciurile cu mere.Eu am pus si o para.

2  mere(un mar si o para)curatate si taiate cubulete, stropite cu suc de lamaie

150 gr de unt
120 gr zahar
1 ou
200 gr faina+1 lingurita praf de copt


Am topit la foc mic,  zaharul cu untul si am lasat la racit.


Cand s-a racit,  am adaugat oul si am amestecat bine.


A venit randul fainii si a prafului de copt.


La sfarsit am adaugat cubuletele de mere.


Am format cuiburi cu lingura,  in tava. Tava tapetata cu hartie de copt.Si am copt 15 minute la 190 de grade.Le-am presarat calde cu zahar si scortisoara!


Nu i-as chema biscuiti, pentru ca aluatul e pufos si moale.


Raman moi si fragezi si a doua zi , daca mai raman!

Nidi di mele

Una ricettina semplice e veloce.

2 mele(io, una mele e una pera) sbucciate e tagliate a dadini

150 gr burro
120 gr zucchero
200 gr farina+un cucchiaino lievito
1 uovo

Ho fatto sciogliere il burro insieme a lo zucchero e ho lasciato raffreddare.Poi ho aggiunto il uovo, ho mescolato per bene.Ho aggiunto anche la farina con il lievito e alla fine i dadini di mela.
Ho fatto "nidi" con un cucchiaio, in una teglia, su carta da forno e ho messo in forno 15 minuti a 190 gradi.
Gli ho spolverati con zucchero a velo e canella in polvere.

Non sono biscotti, sono morbidi e sofficcisimi!

16 commenti:

  1. Belli Lilly mi piacciono le mele nei dolci,l'accoppiamento con la cannella è azzeccatissimo ,sono davvero invitanti questi dolcetti,complimenti

    RispondiElimina
  2. Belli, che tipo di mele hai usato Lilly?
    È una ricetta rumena o di tua invenzione?

    RispondiElimina
  3. N-am avut azi mere ca le faceam, dar cat de curand o sa ma infrupt din ele ;).. si se fac si tare "greu" :))
    Brava!! Imi plac de numa retetele tale.. usoare, gustoase si de efect ;)

    RispondiElimina
  4. Grazie Nitte, anche io adoro le mele!Sono ottimi a colazione!

    RispondiElimina
  5. Ho usato una golden e la pera abate.Non e una mia invenzione, le faceva la mama di una mia amica.Sembrano frittelle di mele, ma a forno!

    RispondiElimina
  6. Asa sa faci, Olguta!Sunt rapide si bune!

    RispondiElimina
  7. Le-am executat, cu deosebirea ca le-am copt in hartii de muffins si am pus muuuulta scortisoara in compozitie. multumim de reteta! :*

    dovada aici:
    http://cara.sunphoto.ro/culinary/14150131

    RispondiElimina
  8. Olá Lily;
    Congratulações pemo blog!
    Muito belo e muito bom!
    Hummmmmmmmmmmmm
    Vou te seguir na ITALIA, amo culinaria da Italia.
    Beijo!
    Vem me seguir no BRAZIL!
    www.pecadosdamesa.com.br

    RispondiElimina
  9. ... daca mai raman!!! oare si privitul ingrasa? sper ca nu :D!!!

    RispondiElimina
  10. fiului meu ii plac pajiturile cu mere si am sa incerc si eu reteta ta.

    RispondiElimina
  11. Meravigliosi questi nidi, complimenti! Un bacio

    RispondiElimina
  12. Arcadia, i-am vazut!Frumosi si buni!Mi-au placut si in varianta muffin!

    RispondiElimina
  13. Pecados da mesa,grazie della visita!Verrò con piacere a trovarti!Obrigado!

    RispondiElimina
  14. Manuela, daca ar ingrasa si privitul, ce farmec ar avea?:-)

    RispondiElimina
  15. Pansy, sigur o sa-i placa, mai ales ca-i asa simplu de facut!

    RispondiElimina
  16. Grazie, Lady Boheme!E benvenuta nella mia cucina!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...