Cerca nel blog

Caricamento in corso...

mercoledì 3 marzo 2010

Kodrit Kadir





Ca sa fiu sincera e a doua oara cand ma incumet sa fac acest desert.Cu succes de aceasta data.Un desert de inspiratie orientala.Reteta am gasit-o  aici .

Pentru blat: 1 ou
                  3 linguri zahar
                  100 ml lapte
                  100 ml ulei
                  100 gr faina
                  1 lingurita praf de copt
                  2 lingurite de cacao

Pentru crem caramel:5 oua
                                800 ml lapte
                                250 gr zahar
                                vanilie

Inca 5 linguri de zahar pentru caramelizat.

Am caramelizat cele 5 linguri de zahar pe foc mic.Am tapetat o tava cu el, asigurandu-ma ca
si peretii laterali au avut parte de acelasi tratament.Si am lasat la racit.Pasaj pe care eu nu l-am mai fotografiat.

Am mixat bine cele 5 oua cu zaharul si vanilia.



Am adaugat si laptele.



Blatul l-am pregatit amestecand bine oul cu zaharul.



Am adaugat si laptele si uleiul.



Si la sfarsit faina amestecata cu cacao si praf de copt.



In tava "caramelizata" am turnat mai intai compozitia de crem caramel si in centrul acesteia compozitia de blat.



Am pus tava intr-o alta tava mai mare umpluta pana la jumatate cu apa si am copt la 180 de grade cam 40 de minute.Cand s-a racit complect am rasturnat desertul, avand astfel blatul jos si crem caramel deasupra.



Data viitoare am sa folosesc o tava mai mica, ideal ar fi fost o forma de tort sau chiar o oala de 24 cm diametru, sa-mi iasa mai inalta.



De gust nu am nimic de spus decat: ...o minunatie.

16 commenti:

  1. Lilly,

    Arata senzational.Ai crede ca e din galantarul unei cofetarii din Paris.
    Eu fac ceva asemanator,doar ca nu are cacao in blat.
    Crema caramel e asa de fina si buna,ca nu te mai saturi.
    Ai lasat-o pe Manu sa-si linga degetelele ? :)

    RispondiElimina
  2. MMMMMMMMMMM!!! CE BINE ARATA DESERTUL ASTA ,UN DELICIU DUPA CUM SE VEDE AM SA SALVEZ SI EU RETETA TA MERITA INCERCATA SPER SA-MI IASA LA FEL DE BINE "BRAVO COMPLIMENTI"ARATA FOARTE BINE

    RispondiElimina
  3. Lia, ma faci sa ma-nrosesc.Unde Paris, mama draga nici pe departe.Asa il faceam si eu inainte, coceam crem carmel-ul si dupa blatul de pandispan.Dar chestia asta cu toate turnate mi s-a parut senzationala!

    RispondiElimina
  4. Gabi, ma bucur ca-ti place!Si multumesc de aprecieri.

    RispondiElimina
  5. Lia, chiar nu ma asteptam sa-i placa lui Manu.Un motiv in plus sa o refac.

    RispondiElimina
  6. Arata senzational,si eu fac ceva asemanator,dar cu blat fara cacao.eu il stiam de tort cu crema de zahar ars.Oricum e un deliciu!

    RispondiElimina
  7. Multumesc Vio, pe mine m-au fascinat compozitiile astea doua, turnate una peste alta.E intradevar un deliciu!

    RispondiElimina
  8. Se pare ca suntem tize...o minunatie prajiturica! Ai putea te rog sa faci o rubrica de abonare prin e-mail...please. Ar fi benefica pentru toti. Multumesc anticipat si voi reveni cu drag pe blogul tau.
    Tot...Lily.

    RispondiElimina
  9. Multumesc...Lily, ma uit sa vad cum se face, ca-ti spun sincer nu prea ma pricep.Multumesc de aprecieri.

    RispondiElimina
  10. Fie ca toate implinirile frumoase
    si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni.
    Iti doresc un 8 Martie special!

    RispondiElimina
  11. La Multi Ani draga mea!! Iti doresc un 8 Martie plin soare si caldura si o primavara minunata!! Te pupic!!

    RispondiElimina
  12. Multumesc fetelor, va urez tuturor o primavara linistita si muuuult soare!

    RispondiElimina
  13. Absolut minunat...nu stiu ce sa zic mai mult...O seara frumoasa!!

    RispondiElimina
  14. Multumesc de vizita Ina, si de aprecieri.

    RispondiElimina
  15. ''Imi face cu ochiul'' desertul tau.
    Si ce norocoasa esti ca il ai ca ajutor pe Kitchen Aid :)

    RispondiElimina
  16. Nici acum nu m-am incumetat. Tot imi fac curaj si salivez la bunăciunea ta :D

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...