Cerca nel blog

Caricamento in corso...

lunedì 15 marzo 2010

Grisine rapide-Grissini express


Sotto, in italiano.

Grisine fara drojdie si fara praf de copt.Reteta am luat-o de la Eryn.Merçi Eryn!

Pentru 13-15 grisine:

160 gr faina
60 gr parmezan ras
40 gr unt moale
60 ml apa rece
40 gr busuioc tocat fin , eu am avut congelat
sare

Am amestecat faina cu parmezanul si cu busuiocul tocat.



Am adaugat untul moale si am framantat rapid cu degetele.



Am adaugat si apa rece, am framantat un aluat compact , asemanator plastelinei, as spune.



Am impartit aluatul in parti egale si le-am dat forma grisinelor.Le-am asezat intr-o tava, pe hartie de copt.Si am copt 15 minute la 180 de grade.



Si ...gata!Am avut grisine in 15 +15 minute=30 de minute.Wow!



Reteta originala prevedea o ploaie de piper inainte de coacere si coaja de lamaie in aluat pentru un gust mai deosebit.Eu am inlocuit totul cu sare.



Ultima:



Ingredienti per 13-15 grissini, senza lievito e velocissimi da fare:

160 gr farina
60 gr parmigiano grattugiato
40 gr burro
60 ml acqua fredda
40 gr basilico(io ho usato quello congelato)
sale

Ho mescolato farina, parmigiano e basilico.Ho aggiunto il burro morbido, ho impastato velocemente e piano, piano ho aggiunto anche l'acqua, impastando sempre.Ho diviso l'impasto in pezzi di uguale misura, ho formato grissini.Dopo 15 minuti nel forno a 180 gradi, ho avuto dei grissini pronti da sgranocchiare.




2 commenti:

  1. Arata tare crocant,cred ca merg bine langa o bere.

    RispondiElimina
  2. Asa e, Lia.Se impaca tare bine!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...