Cerca nel blog

Caricamento in corso...

giovedì 25 marzo 2010

Bruciuluni-rulada din carne de vitel-ù bruciuluni


Sotto in italiano.

 Reteta siciliana, o am de la Any-annette.

Pentru aceasta bunatate avem nevoie de o bucata de muschi de vitel.


Am taiat-o, ca o carte, si am batut-o bine.Pentru umplutura am amestecat carne tocata, pesmet si parmezan.Nu am cantitati exacte, am facut dupa gust.



Am adaugat si un ou la amestecul de carne, sare si patrunjel.Am intins pasta obtinuta pe toata suprafata bucatii de carne.



Am pus peste sunca taiata subtire.



Cascaval feliat subtire.



Doua oua fierte tari (curatate).



Si am rulat strans.L-am legat bine.



Am calit o ceapa in ulei si am rumenit rulada bine pe toate partile.



Am adaugat vin alb sec si am lasat sa se evapore.



Am adaugat cam 200 ml suc de rosii si o conserva de rosii in suc propriu de 400 gr si sare dupa gust.



Am lasat totul la foc mic, intorcand din cand in cand rulada, cam o ora jumatate.

Sucul se poate folosi la paste, asa cum am facut eu, iar rulada am taiat-o felii dupa ce s-a racit.



Si ultima.



La ricetta apartiene a Any, un amica che abita in Sicilia.

Un pezzo di polpa di vitello, aperto a libro, e batutto bene con il batticarne.Per il ripieno ho usato carne trita mista vitello e maiale, pangratatto, parmigiano, un uovo e prezzemolo.Ho steso bene la pasta di carne trita, sopra ho sistemato una fetta di prosciutto cotto, formaggio(Galbanino), e uova sode.Ho chiuso per bene tutto, ho legato bene e l'ho fatto rosolare in una pentola, in cui ho fatto imbiondire una cipolla tritata con un po di olio.

Dopo ho agiunto un po di vino bianco, ho lasciato cuocere per bene, girando ogni tanto la rolata.Dopo ho agiunto la pasata di pomodoro e ho aggiustato di sale.Ho lasciato cuocere a fuoco basso quasi un oretta!

Il sugo l'ho usato per la pasta!

4 commenti:

  1. Rulada asta esta Exceptionala .
    Nu ma pot gandi ce bunatati ai sa mai faci la Pasti,dar se poate spune ca ti-ai facut "incalzirea" :)
    Te pup.

    RispondiElimina
  2. O reteta super...s-a notat... pentru sarbatori!
    O zi buna iti doresc!

    RispondiElimina
  3. Mariette, iti multumesc.Uite ca nu m-am gandit ca ar merge de Pasti.Din miel.O zi buna si tie.

    RispondiElimina
  4. Multumesc Lia.Noroc cu Any.E o rulada exceptionala si pentru ca ai in acelasi timp si felul intai si doi.

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...