Cerca nel blog

Caricamento in corso...

sabato 20 febbraio 2010

Prajitura Valurile Dunarii

Preferata familiei.Unul din cele doua borcane de compot de  visine,  aduse de acasa a sfarsit intr-un mod sublim : legante usor de valurile Dunarii.

Ingrediente:
250 gr unt
250 gr zahar
6 oua
350 gr faina
1 plic praf de copt
2 linguri cacao
Visine din compot bine scurse si fara samburi.

Untul la temperatura camerei l-am  "batut " bine pana am obtinut o crema omogena.



Am adaugat un ou si nu l-am adaugat pe al doilea pana nu s-a incorporat bine primul.Am continuat asa cu celalalte oua.



Am adaugat faina amestecata cu praful de copt.



Am impartit compozitia in doua , intr-una adaugand cele doua linguri de cacao.



Am turnat compozitia alba intr-o tava tapetata cu hartie de copt, am nivelat si deasupra pe cea cu cacao.Am presarat visinele deasupra.





Pentru ca nu imi place compozitia inalta , am folosit tava mea de 30x32.
Am copt la 180 de grade cam 20 de minute.

Intre timp am pregatit crema din 1 plic praf de budinca de vanilie si 300 ml lapte.Cand s-a racit complect am adaugat 100 gr zahar pudra si 100 gr unt moale.Am turnat crema astfel obtinuta peste blatul racit si am nivelat.



Deasupra am ras ciocolata .



Si un ultim close-up.


2 commenti:

  1. arata foarte bine si trebuie sa fie si gustoasa rau sigur am sa o incerc si eu

    RispondiElimina
  2. Multumesc Gabi.Noi o adoram!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...