Cerca nel blog

Caricamento in corso...

sabato 13 febbraio 2010

Paine cu cartofi

Reteta apartine lui Pitt4,cu mici modificari.Cantitatiile pot varia in functie de soiul cartofilor sau a tipului de faina.

Ingrediente:680 gr de cartofi fierti
                  120 ml apa in care au fiert cartofii
                  1 lingura drojdie uscata
                  2 linguri ulei de masline
                  4 lingurite sare
                  665 gr faina
                  Eu am facut painea cu cartofi cu toate tipurile de faina, si mi-a iesit buna de fiecare data.
De aceasta data am folosit faina de grau dur remacinata, de aici si aspectul de faina integrala.


Cartofii fierti ii zdrobim bine cu furculita.I-am pus la racit.



La cartofi am adaugat apa de la fiert si uleiul.



Am adaugat si drojdia uscata.



Treptat am adaugat faina si sarea.Am framantat bine un aluat nu foarte tare, dar nelipicios.L-am pus pe masa infainata si i-am dat forma dorita.L-am lasat la crescut la loc ferit.Eu am asezat aluatul direct pe tava si am introdus tava in cuptorul stins.L-am lasat pana si-a dublat volumul.





Am incalzit cuptorul la 190 de grade si am asezat pe fundul cuptorului o tava cu apa.Am copt cam 40 de minute.O painica tare gustoasa si pufoasa, chiar si a doua zi(daca mai ramane).







              

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...