Cerca nel blog

Caricamento in corso...

domenica 14 febbraio 2010

Le Méridien-tort cu mousse de ardei copti



Reteta o am de pe blogul lui Eryn. http://erynfollecuisine.canalblog.com/archives/2009/04/06/13115090.html Si de cand am vazut-o , am avut o singura dorinta:sa-l fac cat mai repede.Am facut mici modificari.

Ca sa-mi usurez munca am copt ardeii cu o zi inainte si i-am lasat la scurs.

Pentru blat :

4 galbenusuri
3 albusuri
40 gr parmezan ras
10 gr faina
25 gr ulei masline extra
15 gr busuioc tocat(eu, congelat)
sare

Pentru mousse de ardei:

200-250 gr ardei copti curatati si scursi bine
200 ml frisca lichida neindulcita
6 gr gelatina(3 foi)
sare si piper dupa gust

Pentru "glazura" de rosii:

200 gr suc de rosii(reteta originala avea 400 gr , dar eu am redus, si bine am facut)
2 gr gelatina(adica o foaie), in functie de cat e de lichid sucul s-ar putea sa mai avem nevoie de o foaie.
sare ,piper

Mixam 5 minute galbenusurile cu sare.


Adaugam faina amestecata cu parmezanul si busuiocul,fara sa insistam prea mult.Adaugam si uleiul.




 Adaugam albusuriile mixate spuma cu un pic de sare.




Turnam compozitia intr-o forma tapetata sau cu hartie pentru copt.Si coacem 15 minute la 240 grade.Depinde de cuptor.




Intre timp mixam crema ardeii.




Incalzim usor la microunde sau pe foc si adaugam gelatina hidratata in prealabil.




Mixam frisca.O adaugam la compozitia de ardei.



O turnam peste blatul racit , nivelam si dam la frigider pentru o ora.




Dupa o ora ne ocupam si de "glazura".


Punem la fiert sucul de rosii cu sare si piper dupa gust, eu am adaugat si un pic de zahar sa-i mai "taie" din aciditate.Si fierbem 5 minute.Racim usor dupa care adaugam gelatina hidratata si bine scursa.Turnam deasupra si nivelam.Introducem din nou la rece pentru 4 ore sau peste noapte ca mine.



L-am servit taiat felii si cubulete ca aperitiv.






1 commento:

  1. Buna, Lily! Tocmai ti-am descoperit blogul si sunt incantata de bunatatile pe care le prepari. Aperitivul asta suna si arata nemaipomenit! Ca si tine, abia astept sa il incerc. Multumim pentru reteta!

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...