Cerca nel blog

Caricamento in corso...

domenica 28 febbraio 2010

Hachapuri(Kachapuri)


Sau focaccia georgiana cu cascaval(sau branza) si ou.Retete pentru hachapuri am gasit mai multe, cu sau fara ou deasupra, cu sau fara ou in aluat, cu iaurt in aluat.Dintre toate retetele mie mi-a placut aceasta: Reteta originala

Pentru patru bucati avem nevoie:

350 gr faina
1 lingura drojdie uscata
180-200 ml lapte cald
1 lingura zahar
1 lingurita sare

Un ou pentru fiecare focaccia si un galbenus pentru uns.
200 grame de cascaval taiat cubulete

Am dizolvat drojdia in doua linguri lapte si zahar.




Am adaugat drojdia la faina si am turnat laptele treptat, framantand .

Am obtinut un aluat nelipicios si potrivit de moale.L-am lasat la crescut, acoperit 1 ora.
Am impartit aluatul in 4.



Le-am turtit si le-am dat cat de cat o forma rotunda.

Le-am rasucit bordul.



Doua " colturi" opuse, le-am rasucit dandu-le forma de ochi.




In mijloc am pus cascaval taiat cubulete.Ideal ar fi un cascaval mai delicat la gust.



Am uns bordul cu galbenus si am dat la cuptor 180 grade , cam 15 minute , pana se topeste cascavalul.Dupa care,  am "spart" un ou deasupra pentru fiecare.

 


Am introdus iar la cuptor pana cand oul capata consistenta dorita.Ideal ar fi galbenusul mai moale.





3 commenti:

  1. mamma mia,

    ce-mi fac cu ochiul,ochiurile astea ! :)

    RispondiElimina
  2. Asa am ramas si eu hipnotizata.Nu mi-am gasit pacea pana nu le-am facut.

    RispondiElimina
  3. Draga mea, e o idee minunata, maine o pun in practica si revin cu rezultatul. :*

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...