Cerca nel blog

Caricamento in corso...

lunedì 15 febbraio 2010

Focaccia cu zer de mozzarella

Ador aluaturile ce contin lactate si derivate.Mare mi-a fost mirarea sa descopar ca si cu zerul de la mozzarella se poate face ceva.Se poate folosi cu succes in orice aluat, inlocuind laptele sau apa.Eu am folosit zerul de la mozzarella dar se poate folosi orice alt fel.Si de aceasta data l-am incercat la focaccia, sper in curand sa-l folosesc la o reteta de paine.

Ingrediente:
500 gr faina (eu am avut de grau dur 0,  remacinata)
250-300 ml de zer la temperatura camerei
2 linguri ulei de masline extra
25 gr drojdie proaspata
1 lingura miere
2 lingurite sare



Am dizolvat drojdia si mierea  intr-un pic de zer usor incalzit.Am amestecat maiaua obtinuta cu faina si restul ingredientelor.Am framantat (a framantat, robotul) un aluat elastic si nelipicios.


L-am intins cu mana intr-o tava, l-am gaurit usor cu degetele si l-am lasat 2 ore la crescut.



Inainte de a introduce tava la cuptor l-am stropit generos cu o saramura facuta din 100 ml apa calda 3-4 linguri de ulei de masline extra si sare dupa gust.


Am copt cam 20 de minute la 180 de grade.



Moale si pufoasa.


Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...