Cerca nel blog

Caricamento in corso...

domenica 28 febbraio 2010

Chec cu inima de cocos



Ideal la micul dejun, langa o cesca de cafea cu lapte .
Eu am folosit forma rotunda, de colac.

4 oua
200 gr faina
50 gr amidon
170 gr zahar
90 ml ulei
50 ml lapte
1 plic praf de copt
2 linguri rase de cacao

Pentru "inima" de cocos:

150 gr de cocos ras deshidratat (eu am avut colorat)
50 ml frisca lichida
130 gr zahar
1 albus
2 linguri de amidon

Am mixat bine ouale cu zaharul pana si-au dublat volumul.



Am adaugat treptat celalate ingrediente si la sfarsit faina amestecata cu praful de copt si cacao.



Am pregatit si umplutura de cocos : am batut bine albusul, am adaugat zaharul,  frisca lichida si amidonul si la sfarsit cocosul.



Am turnat in tava jumatate din compozitia cu cacao.In mijloc,  am turnat compozitia cu cocos si deasupra restul de compozitie cu cacao.Am copt 20 de minute la 180 de grade.

Si gata.




4 commenti:

  1. abia am descoperit blogul tau .interesanta reteta de chec.merita incercata.o seara minunata iti dresc

    RispondiElimina
  2. Lilly, arata minunata checul.. Salvez si eu reteta pentru o cunostinta care iubeste cocosul si e si insarcinata pe deasupra :)

    RispondiElimina
  3. Multumesc Sarah, imi fac si eu timid un locusor cu retetele mele.

    RispondiElimina
  4. Olguta, esti o draguta, tot mereu mi-a placut de tine.O sa mai apar cu retete de cocos, ca si noi suntem indragostiti de gustul lui.

    RispondiElimina

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...