Cerca nel blog

Caricamento in corso...

giovedì 4 febbraio 2010

Caracatita in ulei

Dupa friptura in ulei a Adrianaei, am descoperit si acest mod de a prepara caracatita.Diferenta intre o caracatita fiarta normal in apa si astfel, in ulei este uriasa.Isi pastreaza mult mai mult gustul si nici nu-mi umple bucataria de miros.

Eu am avut o caracatita uriasa, de un kilogram si jumatate si a durat mai mult "fierberea".Am spalat-o bine, am uscat-o si mai bine , am pus-o intr-o oala si deasupra am turnat ulei de masline(nu extra).Oala am pus-o pe gratar de fonta si am lasat-o la foc mic , mic. Verificam daca s-a facut intepand-o usor cu cutitul.Am adaugat in ulei si 3 catei de usturoi.Uleiul nu trebuie sa clocoteasca , ramane calm si nemiscat.

Eu am servit-o alaturi de cartofi fierti in salata.Un pic de patrunjel si usturoi, eventual zeama de lamaie.






Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...