Cerca nel blog

Caricamento in corso...

giovedì 18 febbraio 2010

Bliny-clatite rusesti cu kefir

Rapide si bune, si sarate si dulci.


Ingrediente: 1 ou
250 ml kefir
1 lingurita rasa zahar
1 jumatate lingurita sare
1 sfert lingurita bicarbonat dizolvat in 50 ml apa fierbinte
130 gr faina

Amestecam oul cu sarea , zaharul si kefirul.


Am adaugat si bicarbonatul dizolvat in apa.Si faina in ploaie.




Am mixat bine, fara cocoloase.Lasam 10 minute la rece.
Rezulta un aluat lichid , un pic mai grosut decat clatitele noastre .
Intr-o tigaie , am pus o lingurita de unt(eu am pus duar la prima , la celalalte nu).Si turnam cu polonicul.




Cand se formeaza balonase,  le intoarcem.




Le-am servit calde cu dulceata.



Si reci , cu somon marinat.


Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...