Cerca nel blog

Caricamento in corso...

martedì 23 febbraio 2010

Balerine poloneze








Doi biscuiti lipiti cu gem de afine si "stropiti" cu mac.Spun biscuiti pentru ca nu au textura sfaramicioasa a fursecurilor .Sunt usor crocanti, ca biscuitii.Eu am gasit reteta aici: http://it-mybestfood.blogspot.com/2007/10/ballerine.html, si asa cum spune autoarea blogului, balerinele sunt foarte poulare in Polonia, se gasesc la toate cofetariile.

Am mixat bine 2 oua cu 4 linguri de zahar pe baie de aburi pana cand compozitia s-a albit si si-a dublat volumul.


Am adaugat 140 gr faina treptat, sa-mi rezulte o compozitie destul de consistenta dar fluida.



Cu ajutorul unui posh am format bilute cam de marimea unei jumatati de nuci.



Le-am presarat cu mac si le-am copt rapid 15 minute la 180 de grade.Cand s-au racit,  le-am lipit cu gem.



Si sectionate:





Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...