Cerca nel blog

Caricamento in corso...

sabato 30 gennaio 2010

Dovlecei "invizibili"-Zucchine "invisibili"


Astazi incep o noua aventura.In bucatarie .Dar nu numai.Si ca sa sparg gheata si sa alung emotiile initiale scriu repede ,repede o reteta.Reteta o am de aici:http://erynfollecuisine.canalblog.com/archives/2008/10/29/10724556.html

Un blog care imi place foarte mult si de pe care am sa "fur" o gramada de retete.


Dovlecei invizibili

Sotto in italiano.


De ce invizibili? Pentru ca abia se vad. Asa , delicati, foarte delicati.


Pentru patru dovlecei (cam 700 de grame) spalati si curatati pe alocuri.Rasi pe razatoarea cu lame, rondele subtiri.


Am folosit 2 oua

70 gr faina

10 gr praf de copt

100 ml lapte

20 gr unt

Eu am folosit curry , in loc de sofran ca in reteta originala.Merge si fara.


Am mixat bine ouale cu sare.Faina am amestecat-o cu praful de copt.La oua am adaugat untul topit.Laptele aromatizat cu sofranul sau curry.La sfarsit faina cu praful de copt.

La compozitia astfel obtinuta am adaugat rondelele de dovlecei, amestecand usor sa nu le rup.Am turnat totul in tava(20 pe 20), deasupra am presarat parmezan ras.Am copt pana s-a rumenit deasupra.

Buni si calzi si reci.

Per 4 zucchine di piu o meno 700 gr, lavate, sbucciate qua e la, e tagliate rondelle sottili.Io ho usato la grattuggia a lame.

2 uova
70 gr farina
100 ml latte
20 gr burro
10 gr lievito in polvere

Un pizzico di curry o zafferano sciolto nel latte e sale.

Ho sbattuto le uova con il sale, ho aggiunto il burro sciolto e il latte e  per l'ultimo farina con il lievito.Ho versato tutto sopra le zucchine a rondelle e ho mescolato delicatamente.Ho versato tutto in una teglia 20 cm X 20 cm, sopra ho cosparso del parmigiano.Messo nel forno per 15-20 minuti a 180 gradi.

Buono caldo e freddo.

2 commenti:

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...